Scooter houdt in bij bobbel, waarom?

Heb een scooter die in eerste instantie als ie uitstaat de accu leeghaald, maar nu is er een volgende probleem erbij gekomen. Wanneer ik rij en over een hobbeltje ga, dan plots houdt de scooter ineens in totdat hij bijna uit gaat en dan kun je weer verder. Wat zouden deze twee problemen kunnen zijn? Scooter komt uit 2020, 4 takt. Merk La souris, model Sourini 50.

4 weken geleden
TurfGraver
4 weken geleden
Lijkt mij een bekabeling (elektronica) probleem.
SnakeEye
een week geleden
Het probleem is opgelost, heel stom achteraf maar het inhouden van de motor had te maken met het los zitten van de accukabel. Nadat het strak was dichtgedraaid was dit probleem opgelost. Probleem 2: Het lekstroom euvel. Dit had te maken met een aftermarket alarmsysteem voor op de scooter. Deze was ten alle tijden verbonden met de accu waardoor het de accu leegzoog. Deze ontkoppelt en het probleem is uit de wereld.

Geef als eerste antwoord