hoe het het kapje op de foto?

het is een derbi senda xtreme

Toegevoegd na 38 seconden:
ik bedoelde heet

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
Het met zwarte lijntjes omcirkelde kapje lijkt me het zijdeksel van de versnellingsbak.

Antwoorden (1)

Bij nader inzien blijkt het toch niet het zijdeksel van de versnellingsbak, maar het deksel van de oliepomp te zijn. De versnellingsbak zit daar dan weer achter.
En het grote ronde deksel links is van de koppeling.
Onder het omcirkelde kapje zie je de waterpomp (met dat aanzuigtuitje).
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helemaal top! Bedankt!