Wat kost een nieuwe accu voor in een electrische scooter ?

Ik wil graag elektrisch rijden, op een scooter. Ik zie op marktplaats vaak scooter met luie accu's, maar wat kost een nieuwe accu gemiddeld voor een elektrisch scooter ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat ligt meestal tussen de €30 en €50.

Antwoorden (1)

Die dingen zijn best prijzig, vergelijk het met een elektrische fiets. Je moet al gauw denken aan €400,- maar duurder kan ook afhankelijk van je scooter.