Welke brommer rijdt het verst met een volle tank of batterij, die met brandstof of die met elektriciteit?

Ik bedoel gemiddeld, dus als je het gemiddelde neemt van die met brandstof en je vergelijkt die met de gemiddelde elektrische brommer, welke gaat het verst, en hoeveel is dat dan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
De afstand die een elektrische scooter kan afleggen, verschilt per type en per merk. Bij elke elektrische scooter wordt in de product specificaties aangegeven wat de afstand is die kan worden afgelegd. Daarnaast hangt de afstand die afgelegd kan worden af van de accu's, de temperatuur, het gewicht van de berijder en het rijgedrag (veel optrekken en afremmen).

Antwoorden (2)

De afstand die een elektrische scooter kan afleggen, verschilt per type en per merk. Bij elke elektrische scooter wordt in de product specificaties aangegeven wat de afstand is die kan worden afgelegd. Daarnaast hangt de afstand die afgelegd kan worden af van de accu's, de temperatuur, het gewicht van de berijder en het rijgedrag (veel optrekken en afremmen).
bv:Lithium-ion 25 km/uur: 80-90 km
Lithium-ion 45 km/uur: 50-60 km

Een brommer op benzine zal ongetwijveld veel verder kunnen.
10 jaar geleden
Let op bij een elektrische scooter, accu plat is uren wachten vooraleer deze terug opgeladen is, met benzine is het tanken en verder rijden.