wanneer moet ik tanken met me zip?

Als ik start knippert het benzine lapje 2x en blijft daarna tijdens de rit uit. wanneer is het echt een waarschuwing dat je tank (bijna) leeg is en je dus moet tanken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
33.9K

Het beste antwoord

Als het lampje continu begint te branden is het tijd om te tanken. Maar je kan nog wel dik 20-30 km rijden als het lampje begint te branden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan verplaatst de benzine zich in je tank waardoor de sensor gaat branden. Ook hier kan je uit opmaken dat je tank half leeg is of 1/3 maar als hij echt blijft branden dan zou ik wel binnen 20-30 km gaan tanken
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Hey mijn lampje knippert altijd ook al heb ik net net getankt. Soms dan gaat het knipperen en soms dan is die helemaal aan het is 1 of t andere maar nooit is hij helemaal uit iemand tips?