Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mercury 4.5pk. Wat is de vloeistof die uit hetzelfde gat als mijn water uitgang komt?

Als ik mijn buitenboordmotor start en m in zijn neutraal zet of net uit zet komer er kringen in het water. Ik denk dat dit mijn brandstof is. Maar dit komt uit hetzelfde gat als mijn uitgang voor het water van de koeling.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Boten
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan,maar het kan ook olie zijn. Laat voor de zekerheid de koppakking controleren. Benzine dat via de koeling komt ,kan je ruiken. Vang eventueel een beetje koelwater op,en ruik daar aan.Oudere motoren ,en vooral 2 takt,kent dit probleem. 4 takt heeft daar minder problemen mee.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Top zal ik proberen! Ik heb wel het probleem dat ik de overkapping van mijn motor niet los krijg. Wanneer ik de kap los klik komt hij er niet vanaf. Heb je hier nog een oplossing voor?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nogmaals bedankt voor je antwoord heb alleen nog ff n vraag. Is het beter als ik de koppakking laat controleren of moet ik dit zelf doen?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding