hoe hard ga je met een boot

Boot : 2.90 met een latten bodem
Moter : 4 PK 4 TAK

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Boten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je al 2x dezelfde vraag hebt gesteld en je krijgt er maar geen goed antwoord op,moet je er van uit gaan dat niemand hier het weet en het niet voor de 3e keer vragen!

Antwoorden (3)

Hangt natuurlijk helemaal af hoe jouw scheepje is geconstrueerd, maar op méér dan 10 km/uur (=5,5 knoop), moet je niet rekenen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben zelf een rubberboot(daar ga ik vanuit dat jij die ook hebt) van 3.10 met 4 platen aan de onderkant en ook een 4pk 4tact(suzuki) en wij varen 23-24(met de tom-tom gemeten) dus ik denk tegen de 25 aan. maar ligt er ook aan of je alleen of met zn tweeen. met zn tweeen ongeveer 14
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lig aan de pk,s die je heb