Zijn er betaalbare auto's tussen 1990 en +/- 2000 die aan de onderkant ('chassis') niet kunnen roesten?

Afgezien onbelangrijke onderdelen die daar ook zitten, zoals de uitlaat, hitteschildjes, veren, remmen, en andere makkelijk vervangbare zaken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uitlaat, hitteschildjes, veren, remmen,
vind ik niet echt onbelangrijke dingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad: je kunt ze gewoon vervangen. Het chassis zelf niet, en lassen mag ook maar tot op zekere hoogte. En lassen is nogal giftig, duur en niet duurzaam.

Het beste antwoord

De Volvo V of S 40 mits schadevrij verleden roest niet aan de onderkant! Zelfs de uitlaat gaat levenslang mee maar hiervoor geldt ook mits een schadevrij verleden!

De V40 of S40 is betaalbaar in aanschaf voor die leeftijd!
Ik rij al 7 jaar in een V40 van 1997 zonder 1 plekje roest!
Maar wel regelmatig wassen/schoonmaken en op tijd naar de garage voor onderhoud!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zou je een auto met een kunststof of aluminium bodem moeten hebben... die zijn wel wat aan de prijs.

zelf heb ik een Volvo 740 uit 1990, ook compleet roest vrij, ik ben ze ook nog niet tegen gekomen met roest.
zal ook ooit wel gaan roesten maar voorlopig nog niet.
en die wagens zijn goed betaalbaar...in aanschaf dan:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dan weer wel, ik heb zelf de station die weegt 1380 kilo, dat met een 2,3 liter ( geen turbo ) jha dan weer wat duurder:P maar niet stuk te krijgen.
ja zeker in duitsland spelen ze daarmee en het roest niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook voorbeelden?