Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik achterhalen welk leasemaatschappij bij mijn auto hoorde?

Ik heb een auto gekocht zonder onderhoudhistorie. Deze auto is door aanbiedende garage gekocht op een veiling en is lastig gegevens te achterhalen. Voor eventuele verkoop heb ik (denk ik) papieren/onderhoudshistorie nodig, want ergens vast is vastgelegd.
Auto is 4 jaar oud en altijd geleased geweest. Onderhoud zal makkelijk via Leasemaatschappij te vinden zijn, want dat wordt (vast) bijgehouden in hun database en ze kunnen me doorverwijzen naar de dealer.

Het lastige is; nu weet ik alleen niet welk leasemaatschappij de auto die jaren had? Hoe kan ik achterhalen welk leasemaatschappij bij mijn auto hoorde?

een maand geleden
in: Auto's
550

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Deze gegevens van de historische eigenaar of eigenaren zijn door u niet in te zien. Tenzij de veiling hier iets over weet te vertellen en dit ook wil delen. Zij dienen zich echter wel te houden aan de privacywetgeving.

Het is geen ramp als er geen onderhoudspapieren bij de auto zitten. Indien gewenst zou u voor verkoop nog een technische keuring kunnen laten doen door een garage en hier een rapport van laten opmaken. U zit dan wel vast aan deze kosten. U moet dan zelf de afweging maken of deze kosten opwegen tegen de eventuele baten.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding