Past de achter chassis van een golf 7r 2014 op een golf 7r uit 2019?

Goeiemiddag allemaal, ik heb een vraagje,
Past een Volkswagen golf 7r achterchassis uit 2014 op een 7.5R uit 2019?,
Of van een golf 7 of 7.5 GTI past die wel op een 7.5R uit 2019?
Alvast bedankt

10 maanden geleden
in: Auto's
SimonV
10 maanden geleden
Volgens Bing AI:
De achterchassis van een Golf 7R uit 2014 past niet op een Golf 7R uit 2019. De achterbumper en diffuser van de Golf 7R uit 2019 zijn groter dan die van de Golf 7R uit 2014.
Umutsahin
10 maanden geleden
Bedankt voor uw reactie, oke dat is dan duidelijk en de chassis zelf? Dus stel ik zou het van de 2014 uit zagen en op de 2019 zetten zou dat dan wel passen?
Umutsahin
10 maanden geleden
En van de golf 7 gti uit 2019? Zou die chassis wel passen?
SimonV
10 maanden geleden
Volgens Bing AI past het niet. Maar ik heb geen echte bronnen kunnen vinden die dit antwoord ondersteunen.

Geef als eerste antwoord