Welke schroefset heb ik nodig voor mijn auto?

Ik heb een honda accord uit 1998 en ben opzoek naar een schroefset. Welke schroefset is goed met prijs kwaliteit en wat zijn goede schroefsets?

11 maanden geleden
in: Auto's
1.1K
Edraket
11 maanden geleden
Daar ben ik niet mee bekend.
maar als ik op internet kijk zie ik dat de prijsverschillen gigantisch zijn. https://www.google.nl/search?q=honda+accord+1998+schroefset&sxsrf=APwXEdcUZ-18jtoqJVIddU6WfurP3Tn3MQ:1683584919435&source=lnms&tbm=shop&sa=X&ved=2ahUKEwivxcnI4ub-AhXMO-wKHYCNDikQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1517&bih=685&dpr=0.9 Ik zou niet de goedkoopste kopen maar ook niet de duurste. Dus eentje kiezen in de middenmoot, Als het kan van een gerenommeerd merk.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 maanden geleden
Dit is geen antwoord op de vraag !
Grace
9 maanden geleden
Dit hangt af van het merk en model van je auto. Het is het beste om contact op te nemen met een specialist op het gebied van auto-onderdelen om de juiste schroefset te vinden die past bij jouw auto.

Geef als eerste antwoord