Bestaat er een post-it/memo houder voor in de auto?

In mijn vorige auto had ik een handige gleuf waarin ik deze papiertjes kon zetten en ze vervolgens kon aflezen. In mijn nieuwe auto is dit niet mogelijk en nu vraag ik me af of er iets van een houder is waarin deze blaadjes passen?
Auto: audi a4 2017

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
Reddie
6 jaar geleden
Neem een doosje van Cup a Soup of zo.
Knip het op maat, en plak het met dubbelzijdig plakband op je dashboard.
Et voila.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Of een wasknijper, of bijvoorbeeld een soort gelijke clip als de koffiepak clip vastzetten met een dubbelzijdig tape, daar kun je dan een papiertje tussenklemmen.
https://adriaandepee.wordpress.com/2014/10/16/de-koffie-pak-clip/#more-298
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Jullie zijn zo veel creatiever dan ik! :)
paulus811
6 jaar geleden
Inderdaad heel creatief, maar ik neem niet aan dat je een splinternieuwe Audi A4 hebt gekocht om cup-a-soup doosjes op het dashboard te plakken.....

Antwoorden (1)

Daarvoor kun je een universele tickethouder gebruiken. Die zijn eigenlijk bedoeld om op de voorruit te plakken, zodat je daar een parkeerticket onder kunt schuiven. Maar je kunt er ook één op je dashboard of op je stuur plakken. Daar kan dan een memo-briefje in.

Als je het briefje helemaal vol hebt geschreven valt een deel van de tekst onder de houder. Neem een zo smal mogelijke houder, dan kun je eenvoudig het briefje eerst de bovenste helft laten uitsteken en daarna naar onderen trekken om ook de onderste helft goed te kunnen lezen.

De houders zijn voor een paar euro verkrijgbaar bij automaterialenzaken, anwb en soms ook bij campingzaken en winkels zoals Kruidvat, Xenos of Action die (soms tijdelijk) een aantal reisartikelen verkopen.
Inekez1
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thanks, zal er eens naar gaan kijken!