Heeft de Suzuki Ignis uit 2002 geen brandstoflampje?

Nieuwe auto, Suzuki Ignis Special uit 2002. Erg benieuwd wat deze loopt op een volle tank. Nu gaat er alleen geen tanklichtje branden. Heeft de auto dit niet of?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Het beste antwoord

Ik heb even geGoogled en blijkbaar heeft uw auto inderdaad alleen een brandstofniveaumeter en géén apart waarschuwingslichtje voor een kritiek laag brandstofniveau.

Deze bron: http://www.carsurvey.org/reviews/suzuki/ignis/2001/page-2/ (naar beneden scrollen tot halverwege) noemt het nadeel van het ontbrekende waarschuwingslampje bij een 2001 Suzuki Ignis GL 1.3.

Ook een groter model van hetzelfde merk, de XL-7 SUV van Suzuki, moest het destijds zonder een waarschuwingslampje voor laag brandstofniveau stellen.
Bordensteker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jammer, bedankt voor je antwoord!