wat is belangrijk om te weten bij het kopen van een nieuwe auto?

Ik heb weinig of geen verstand van auto's. Toch wil ik een leuke auto die een beetje zuinig is en niet te duur in wegenbelasting en verzekering etc. Mijn voorkeur gaat natuurlijk als jongen zijnde uit naar een sportief type. Zoals: Volkswagen polo/golf, Audi, BMW, misschien Suzuki swift o.i.d.

Budget: €5000-€7500

Waar moet ik op letten bij het kopen, en wat voor auto is dan een goede keuze?

Toegevoegd na 4 uur:
Ik ben niet van plan een nieuwe te kopen.

8 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Bij het kopen van een nieuwe auto is het belangrijk om te weten wat je budget is, wat je verwachtingen zijn, wat je doelen zijn, wat je vervoersbehoeften zijn, wat je verwachte onderhoudskosten zijn en wat je verzekeringen zijn.
Bronnen:
4 maanden geleden