Vanaf welke leeftijd mag ik mij theorie doen voor mijn auto rijbewijs en waneer mijn praktijk?

Ik had vernomen dat hier nieuwe regels voor waren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

vanaf je 17 de mag je de theorie doen

Toegevoegd na 1 minuut:
Beginnen kan vanaf je 17e jaar (theorie examen CBR vanaf 18 jaar)
Online lesstof: leuk, eenvoudig en beeldend
In je eigen tempo werken
Meer kans van slagen
Je krijgt 20 lesuren voor € 29,95
Doe de gratis proefles
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een paar maanden voor je 18e verjaardag kun je alvast oefenen. Als je dan 18 bent mag je theorie-examen doen.

Toegevoegd na 59 seconden:
Het is niet verstandig om er te vroeg mee te beginnen, want je mag toch pas rijlessen volgens vanaf je 18e. De kennis moet wel actueel en up to date blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je 17 ben mag je theorie al doen