wat is het verschil tussen en Tomtom Start 20 en en Tomtom Start 25?

Ik moet nieuwe kaarten op mijn Tomtom zetten. Op de site zeggen ze dat ik een Tom Tom Start 20 heb , het plaatje klopt wel. Maar ik heb een Tom Tom Start 25. Ook kom ik er niet uit welke code ik moet invoeren. Als ik de code invoer van het model krijg ik dus de info dat ik een Start 20 heb. Wie heeft enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Het verschil tussen de Start 20 en de Start 25 is dat de Start 20 een 4.3" (11 cm) scherm heeft en de Start 25 een 5" (13 cm) scherm heeft.
Hierdoor is ook het gewicht van de 2 TomToms anders.
Het serienummer van de Start 20 begint met een A en het serienummer van een Start 25 begint met een B

Beide TomToms gebruiken dezelfde map.