Waarom kan ik niet een lichtschakelaar voor mijn Audi A3 2002 vinden?

Beste,

Ik heb een Audi A3 BJ:2002 en sinds 3 dagen kan ik mijn dimlichten niet aanzetten. Nu heb ik met een andere lichtschakelaar getest en dan werkt het wel, dus tijd voor een andere lichtschakelaar.

Alleen kan ik het omgeving Rotterdam nergens vinden. Elke sloperij geweest en onderdeel handelaren maar zonder succes. Hoogenboom heeft wel een nieuwe maar 160,- voor een lichtschakelaar vindt ik een beetje absurd.

Weet iemand waar ik een replica/echte model of gebruikte ergens anders kan halen? ( Ebay ook al gekeken )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Heb je www.audiforum.nl al geprobeerd?