Vanaf wanneer gaat de fabrieksgarantie in van een nieuwe auto?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Op het moment dat de auto overgeschreven wordt aan de nieuwe particuliere eigenaar, dan gaat de fabrieksgarantie in, dit kan natuurlijk ook een bedrijfsauto zijn, dan geldt dat voor de eigenaar van die auto ook, dus eigenlijk is het beter om te zeggen zo snel de auto overgeschreven is naar de eerste eigenaar, uitgezonderd de garage die de auto nieuw aanschaft om door te verkopen. Dus het is niet zo, dat lang in de garage staan van een auto, ten koste gaat van jouw fabrieksgarantie.