hoe lenso bsx naafdop vastzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit een bolletje in de naafkap, die plaats je in het daarvoor bestemde kuiltje. Nu pak je de naafdop, die draai je er op, eventueel met het gereedschap ervoor, maar met de hand zit hij goed vast!

Antwoorden (1)

De naafkap positioneren door het bolletje in het kuiltje te leggen, naafdop erop draaien. (evt. nadraaien met het speciale gereedschap tegen beschadigingen) Er zit schroefdraad in de dop, met een ring tegen beschadiging en voor de borging van de kap.