Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je werkgever zonder je toestemming een gos tracker in je auto van de zaak inbouwen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel natuurlijk GPS ipv GOS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk mag hij dat, het is immers zijn auto en niet de jouwe.
Wel denk ik dat het fair is als hij jou hiervan op de hoogte stelt, maar gezien jou vraag heeft hij dat ook gedaan, geen probleem dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je werkgever steeds het recht heeft er een in je wagen te laten inbouwen. Echter dient hij je er steeds van op de hoogte te brengen.
Wanneer je bij ongeval betrokken raakt of gefiltst wordt kan dit steeds tegen je gebruikt worden als je 'ontertekend hebt' de wagen enkel om werk-doeleinden te gebruiken. - Wanneer je wél het recht hebt wordt dit toch wel ergens verrekend als bijkomstig inkomen...

Lijkt me hetzelfde als te controleren wat iemand met de pc van het werk doet. Mag ook gecontroleerd worden, maar de gecontroleerde dient er wel van op de hoogte gebracht te worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding