Is het veilig morgen van den bosch naar Eindhoven te rijden rond een uur of 12 met deze weersomstandigheden?

Heb nog niet veel ervaring met rijden in sneeuw / gladde wegen. vandaar deze vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Extra tip: zorg dat je op tijd op situaties reageerd, waardoor onverwachte manoeuvres niet nodig zijn. Zo is de kans extra groot dat je veilig aankomt ;) Zorg dat je langzaam optrekt, op tijd remt en niet te scherp stuurd. Raak je in de slip, niet vol remmen, maar gedoseerd remmen!

En vergeet niet ... jij kan nog zo voorzichtig doen.... een ander kan het voor jouw verpesten!

Rijd niet te hard en houdt afstand, dan komt het helemaal goed!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel! Ik kijk morgenvroeg even hoe het gesteld is.

Andere antwoorden (4)

Het is niet superveilig... maar aan de andere kant hoe wil je anders ervaring opdoen!!Dus gewoon uitkijken niet remmen als je gaat schuiven en gaan!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor.

afstand houden als het sneeuwt en niet het snelste jongetje op de weg willen zijn. De weg wordt gestrooid en daarna zou er geen probleem moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De grote wegen zijn schoon (zelfs Den Bosch-Eindhoven); hieraan wordt altijd snel gewerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor het is redelijk veilig en in Eindhoven ligt zo'n 2 cm! vrijwel niets eigenlijk.