Wat is het verschil tussen een Ipod aansluiting en Ipod inteface?

Het is om ingebouwd te worden in een auto. Het gaat er alleen om dat er muziek via de speakers kan worden afgespeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Vaak wordt hetzelfde bedoeld, namelijk een snoer waarmee je de iPod via de stereo van je auto kan laten afspelen.
Strikt genomen heeft een iPod interface meer functies, maar in mijn ervaring doen ze gewoon hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een BMW en daar is een Ipod interface voor te koop voor 450. Voordeel is dat je muziek kunt selecteren via de knoppen op je stuur en artiest en nummerinfo in je navigatie display ziet. Een Ipod aansluiting is alleen een usb of 3,5mm aansluiting in de auto waar je een Ipod op aan kunt sluiten. Muziek selecteren etc. doe je dan allemaal op de Ipod zelf.
paulus811