Is de Aston Martin Cygnet met de hand gebouwd?

Met gesigneerde motor en al?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De Cygnet is natuurlijk gebaseerd op de Toyota IQ i.v.m Milie-eisen, De achter, en voorlichten zijn anders dan de Iq en het interieur is van leer, de motor is gewoon uit de IQ; ''The Cygnet has 98 bhp (73 kW; 99 PS) 1.3L straight-4 engine, it produces 110g of CO2/km ''
Alleen de prijs is verreweg die van de IQ en je krijgt hem alleen als je al een AM bezit of koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WTF, als je al een AM bezit? Ook een 1:18?
:P
Ik denk leuk als eerste bedrijfs autootje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou kijk, ik denk dat jij en ik hem überhaupt niet kunnen kopen ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar laat ik me niet over uit.
Hij (Cygnet) is in ieder geval een stukje goedkoper dan de "rest"...