Fiat Palio 1.6 Weekend kraakt, wanneer ik zacht door een bocht rijdt. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Hoe los ik het op? Wat gaat dit mij kosten?

wanneer ik zacht de bocht naar links of rechts neem, komt er een krakend geluid uit de buurt van de wielen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (5)

Lagers? Homokineten? Lagers gaan voor 80/100 EUR ex inbouw, homokineten ook zoiets dat ik. Inbouw zeg anderhalf uur tegen garagetarief, plus btw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vering kapot? Ga ermee naar de garage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nhet zijn waarschijnlijk de rubbers van de stabalisatorstang een kwaal van de fiat en alfa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rollementen (lagers) of het kan het begin zijn van een versleten kardan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kraken kan van alles zijn,droge rubbers e.d. Maar ik had het met mijn auto ook en daar was er een fuseekogel kapot.