hoe verwijder ik m'n ruitenvloeistof tankje van m'n opel corca b uit 1997

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

een injectie spuit en een slangetje, kan ook met een rietje.
of met een stukje tuinslang. je moet dan wel eerst zuigen aan de slang zodat de stroming op gang komt, maar zorg ervoor dat het niet in je mond komt.

Toegevoegd na 7 minuten:
vanaf minuut 1.30
http://www.youtube.com/watch?v=50ohXHC5NHU&feature=related

Toegevoegd na 54 minuten:
ik zie nu indd dat je bedoelt de hele tank.
ik zou het niet zelf proberen, en waarom zou je het willen ;-)
je kan het beste naar een sloopbedrijf bij jou in de buurt. die willen hem er vast gratis uithalen als ze hem daarna mogen houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een schroevendraaier de schroeven los draaien.