Waar kun je Belgische tankstations vinden?

Is er een site met alle tankstations van België? En eventueel afstand berekenen vanuit Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Ha, die Msq;

Zo moeilijk is dat toch niet? Google eens op 'tankstations België'....
Hieronder een van de vele resultaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar volgensmij staan de tankstations ook in Google Maps. Ik zou hier eerst gaan zoeken en anders met Google even zoeken op 'tankstations België.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.brandstofprijzen.be/card.php

Hier kan je wel veel vinden..