Scheelt de Skoda Fabia uit 2004 veel met de versie uit 2006?

Of zijn het kleine dingetjes zoals sier stripjes, grill, etc...
En zijn ze technisch gelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

De fabia kreeg in 2005 een facelift:
Andere bumper en grill
Andere achterlichten
Ander stuurwiel (met opties)
De motoren bleven het zelfde, maar zijn wel licht aangepast voor lagere uitstoot van CO2.
De hoogste versnelling is bij het nieuwe model iets langer waardoor je op de snelweg iets lagere toeren rijdt op dezelfde snelheid.
Het gewicht van de auto is gemiddeld ook met 30 kg afgenomen waardoor je bij sommige uitvoeringen net in een lagere schaal motorrijtuigenbelasting uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eh...nog steeds 4 wielen, een stuurinrichting, wielophanging, remsysteem, transmissie, voorwielaandrijving, verbrandingsmotor.
Kosmetische verschillen dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ anonieme minkukel: wat klopt er dan niet?