Dat kan je vinden in het hier https://www.kiesraad.nl/adviezen-en-publicaties/rapporten/2017/3/proces-verbaal-zitting-kiesraad-uitslag-tweede-kamerverkiezing-2017/proces-verbaal-zitting-kiesraad-uitslag-tweede-kamerverkiezing-2017 te downloaden document, maar voorzover ik kan overzien nog eenvoudiger in het hier https://www.kiesraad.nl/adviezen-en-publicaties/rapporten/2017/3/kerngegevens-tweede-kamerverkiezing-2017/kerngegevens-tweede-kamerverkiezing-2017 te downloaden document.

Toegevoegd na 4 minuten:
Correctie: in het tweede document staan alleen de stemmen uitgebracht op de gekozen kandidaten, niet de stemmen uitgebracht op de niet-gekozen kandidaten. Je zal dus moeten gaan bladeren (scrollen) en zoeken in het eerste document.

Toegevoegd na 30 minuten:
Het vinden van een achternaam van een specifieke kandidaat in een document kan natuurlijk ook met de toetsen Ctrl en f.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helemaal goed! Gevonden wat ik zocht...
Antoni
7 jaar geleden
Mooi!