Wat zijn de meest bezochte vakantiebestemmingen in spanje 2023?

Waar naartoe op vakantie in Spanje? We hebben nog geen idee en we laten ons graag inspireren.

een jaar geleden
1.6K
tinus1969
een jaar geleden
Je hebt dit soort vragen vaker gesteld, maar je geeft nooit goed aan wat je zelf leuk vindt. Strand? Stad? Bergen? Zuipen?
De meest bezochte bestemmingen hoeven niet de leukste te zijn in jouw ogen.

Antwoorden (3)

Noord-Spanje: Costa Brava(omgeving Rosas, Estartit, Torroelle de Montgri, La Escala) OF naar het zuiden: Costa del Sol, { bijna altijd zon ;-) }: omgeving Malaga!
een jaar geleden
Het land van de tapas wordt gezien als een populaire culinaire bestemming. Dit maakt Spanje ook een ideale vakantiebestemming voor mensen die van lekker eten en drinken houden. Spanje kent veel populaire regio’s zoals Costa del Sol, Costa Brava, de Balearen en de Canarische eilanden. Wanneer je een van de eilanden zoals Gran Canaria of Mallorca bezoekt, zul je zien hoe mooi deze eilanden zijn. De cultuurrijke steden, mooie eilanden en het prachtige binnenland zijn al reden genoeg om je vakantie in Spanje te vieren.
De meest populaire vakantiebestemmingen in Spanje in 2023 zijn waarschijnlijk Barcelona, Madrid, Valencia, Sevilla, Granada, Malaga, Costa del Sol, Costa Brava, Costa Blanca en de Canarische Eilanden.
9 maanden geleden