Op welke tropische vakantiebestemmingen heb je goede restaurants waar ze niet overal vis serveren maar ook europese gerechten?

Wij willen graag op vakantie, maar dit jaar wat verder omdat het een examenreis is. Helaas zijn we geen makkelijke eters en dus vraag ik me af Op welke tropische vakantiebestemmingen je goede restaurants hebt waar ze niet overal vis serveren maar ook europese gerechten?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Op zo goed als elke tropische toeristische bestemming kun je continentaal (buitenlands) eten. Hollandse pot zal je er niet vinden maar de rest wel. Friet, pizza, pasta, kindermenu, sate. Zeker als je in een hotel zit. All inclusive is zeker van alles wat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sorry. per ongeluk bij reacties gezet ipv antwoord.
Reddie
6 jaar geleden
Als je zo beperkt in je eet voorkeuren bent lijkt het me zinniger om in Nederland te blijven in plaats van andere restaurants af te kraken.
Ritsuka
6 jaar geleden
precies, dingen als friet en pizza staan bijna overal wel op de kaart
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vis is ook een Europees gerecht hoor; wel eens in Spanje, Portugal, Griekenland etc. geweest?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
McDonalds en KFC en BurgerKing kun je vrijwel overal vinden en smaakt ook zo ongeveer hetzelfde als in de rest van de wereld.
Ga in elk geval naar een grotere stad, niet naar een klein gehuchtje.
Buiten de fastfoodzaken vallen in mijn ervaring (in Zuidoost Azie) "Westerse" gerechten vaak tegen: de patat is slap, de sla heeft veel te veel saus enz.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Overigens, durf eens buiten je comfortzone te gaan. Je zegt dat je een moeilijke eter bent, maar misschien moet je je daar eens overheen proberen te zetten. Ik heb diverse reizen naar o.a. Azië gemaakt en probeer altijd 'local food' te eten. Overheerlijk, en ook als je niet van vis houdt is er nog steeds keuze genoeg. Let alleen op dathet vers bereid is en niet al uren in de zon heeft gelegen. Bovendien is local food vaak ook nog eens veel goedkoper dan westers eten.
Amadea
6 jaar geleden
Je zou ook een appartementje kunnen huren, en dan zelf koken wat jij lust.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Neem zakjes shake plus oid mee. Je hoeft niet te koken, niet te zoeken naar voedsel, krijgt alle voedingsstoffen binnen, geen afwas, geen zorgen of je ziek kunt worden, scheelt veel geld etc.etc. Moooiste voordelen: Je valt misschien ook nog af en houdt in ieder geval alle rest van je tijd over om om je heen te kijken waar je bent en wat voor vreselijk leuke dingen er te doen zijn. Enige nadeel, hoewel...., je gaat zo nooit ontdekken wat voor gruwelijk lekkere hapjes nooit je smaakpapillen een waar orgasme kunnen bezorgen....
tinus1969
6 jaar geleden
Waarom geld uitgeven aan een tropische bestemming als je het eigenlijk niet leuk gaat vinden? Oh oh Cherso...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
San Andres (Colombia) is een hele goede keuze. Het ligt dichterbij Nigaragua dan Colombia maar het is colombiaans grondgebied. Providencia ligt vlak bij San Andres en is ook de moeite waard- Boek via Decameron een hotel wat all inclusief is. Dus eten en drinken gratis. Aziatische, Italiaanse, Franse, en lokale keukens. Ben er zelf nu twee keer geweest. San Andres con el mar de siete colores......

Antwoorden (2)

Op zo goed als elke tropische toeristische bestemming kun je continentaal (buitenlands) eten. Hollandse pot zal je er niet vinden maar de rest wel. Friet, pizza, pasta, kindermenu, sate. Zeker als je in een hotel zit. All inclusive is zeker van alles wat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoe toeristischer de bestemming, hoe makkelijker je een 'standaardgerecht' kunt krijgen? Ik zou dan iets uitzoeken waar veel Nederlanders/Europeanen heen vliegen.