Wat is een goede Engelse zin die je kunt maken met 'even though' (hoewel) ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Alle zinnen waarin je wilt aan geven dat je ondanks het 1 het ander ook hebt/doet of zegt.
Even Though I fell flat on my face, I kept on trying to learn how to skate. Zoiets dus!
Ook al .... ik ging, bleef toch....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Even though I just had my meal, I am still hungry.
13 jaar geleden
Even though you have a good question I don't push the "Good Question" button below your question
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even though it rained, she openend the gate and entered the meadow, walking briskly towards the small herd of cows.

Even though he told her she was the only one for him, the doubts circled through her mind.

Even though Uggs were the absolute must-haves for this winter, she refused to even think of buying a pair.

Even though she lost two stones, she still felt fat and ugly.

Even though the windows had been opened for hours, the smell of cigarette smoke still lingered in the house.

Even though she loved her cats, she still felt the great longing for the companionship of a dog.

Even though he just came back from a fortnight's holiday in Greece, he still felt tired and overworked.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even though i shouldn't do it, i'm wasting time at goeievraag.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even though Nelly was suffering from influenza, she took the dog for a long walk.
Additional information: ik weet natuurlijk niet of het gebruik van 'even though' essentieel is voor wat je nodig hebt, maar 'even though' kan ook vervangen worden door 'Although Nelly...', 'Though Nelly...', 'Despite the fact that Nelly...'. Hoop dat je hier iets mee kunt.