Wie weet er een goede site waar je een vakantiechecklist kan opmaken én waar je zelf ook nog dingen kan aanvullen?

Het zijn allemaal van die standaard lijsten die je dan kunt printen en meer dan de helft wat erop staat is niet van toepassing op ons, dat maakt de lijst een stuk langer. Ik zoek een lijst die je zelf online kunt opmaken en daarna kunt printen...
Veel te bang dat ik dingen ga vergeten!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

Hier wordt een lijst gemaakt op basis van waar je heen gaat, watvoor soort vakantie het is, hoe lang je gaat etc.
Je hoeft niet lid te worden en kunt het keurig uitprinten.

Fijne vakantie alvast!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hier:

http://www.meenemen.nl/inpaklijst/

Alles wat je wilt aanvinken.
Dan wordt de lijst je gemaild.
Kost niets. Wel krijg je maandelijkse mails, maar
die kan je weer stoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn advies is om met 1 van bovenstaande lijsten te beginnen en deze jou "eigen" lijst te maken.
Iedere reis komen er toch weer (meer persoonlijke) zaken op te staan voor iedere type reis. Gewoon overnemen in Excel en lekker iedere keer aanvullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijst is gratis te verkrijgen bij de ANWB. Ook nog specifiek van elk land.