Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is eilandhoppen vanuit Phuket gemakkelijker, goedkoper en korter dan vanuit Krabi/ elders?

Binnenkort gaan wij op vakantie (15 dagen) naar Thailand en verblijven wij in Phuket. Vanuit hier willen wij een aantal eilanden/stranden bezoeken, zoals Koh Phi Phi, Koh Lipe, Koh Samui, Krabi.

Nu vragen wij ons af of dit gemakkelijk is? Wij zien ook verschillende prijzen op verschillende websites voor retourtjes. Kan iemand mij kort inlichten of dit verstandig (reisuren per boot en prijstechnisch) is om vanuit Phuket te gaan eilandhoppen of om beter ergens anders te verblijven, bijv. in Krabi/elders.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Vanuit mijn ervaring:

Wij zijn vanuit Krabi met een taxi naar Ko Lanta gegaan. De veerdienst was goedkoop en ging meteen. Ik weet niet hoe het vanaf Phuket is, maar vanaf Krabi ging het naar Ko Lanta in ieder geval erg gemakkelijk. We hadden niet van te voren gereserveerd, dus gewoon ter plaatse betaald. Het hangt denk ik van de afstand en de populariteit van het eiland af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding