Wat zijn de mogelijkheden om als minderjarige een hotel / appartement in Spanje te huren?

Wij willen met 4 vriendinnen (allemaal 17 jaar), in de zomervakantie naar Spanje (liefst iets zoals Valencia). Maar wij lopen tegen het probleem aan dat je als minderjarige vaak nog geen appartement of hotel mag boeken. Wie weet hoe en waar dit wel kan? Zonder organisaties als GOGO etc.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vakantie
3.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk geen mogelijkheid. Je moet 18 zijn daar is niks aan te doen. Misschien dat jullie ouders iets kunnen boeken voor jullie maar voor zover ik weet moet er minimaal een 18+ aanwezig zijn.

Antwoorden (1)

Je kunt ook opzoek gaan naar mensen die hun eigen huis / appartement verhuren. Dan kun je in gesprek gaan en vragen of het ok is dat jullie nog net geen 18 zijn. Dan is er nog kans.