Waar ligt Salonski? In welk land?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaat het wel? Ik kan het nergens achterhalen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ligt t vlakbij Balkonië..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja bestaat écht was net op tv

Het beste antwoord

http://nl.soccerway.com/teams/greece/paok-fc/

je bedoeld saloniki,salonski bestaat niet

ligt in griekenland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor mijn toeristische opleiding vroeger heb ik meer topografie moeten leren dan ik van mijn leven ooit nodig zal hebben, maar van Salonski heb ik nog nooit gehoord.

Puur op basis van de naam zou ik haast denken aan Griekenland.

Een korte zoektocht online leert me dat Salonski ook niet bestaat. De plaats die er het dichtst bij in de buurt komt (qua naam dan he) is Tessaloniki en dat ligt in Griekenland.

Toegevoegd na 36 seconden:
Bij nader inzien denk ik dat Salonski een slecht weer bestemming is, voor het geval het op Balkonia en Tuinesie slecht weer is, trek ik me graag terug in Salonski.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken wel Saloniki ( Thessaloniki) in Griekenland.
Misschien bedoel je dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het! Was straks op ondertiteling tv heb t denk ik verkeerd overgenomen! Plus
Als hij al ligt momenteel, dan denk ik in Dubrovnik, Kroatie.
Hoewel Igor Salonski wel van een feestje houdt en van coca cola, vindt hij zijn nachtrust ook belangrijk.