Ik wil in de toekomst naar Frans Polynesië emigreren. Hoe doe ik dit?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik spreek al Frans.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
7.2K

Het beste antwoord

Het is zeer lastig om naar Frans Polynesie te emigreren, omdat er veel mensen zijn die er willen wonen. Een van de manieren die zou kunnen werken is een baan vinden; dat is echter lastig en ze zijn vaak op zoek naar erg specifieke banen als een specialist in een ziekenhuis of iets dergelijks. Wat je in ieder geval kunt doen is contact opnemen met de Franse ambassade in Nederland ( in den Haag) en daar om informatie vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voorafgaand aan je emigratie moet je een arbeidscontract hebben en het antwoord hierboven geeft al aan dat dat niet eenvoudig is. Je spreekt al Frans, zeg je, maar op welk niveau? C1 is - vermoed ik - het laagste kwalificatieniveau (uitleg over de niveaus in de link).