Is een tent van 440CM bij 200CM nog een Bijzet tent? of is het te groot als Bijzet tent

mijn dochter wil graag een nieuwe tent voor vakantie. Wij hebben een vouwwagen met voortent. en wij zijden dat zij een bijzet tent mocht uitkiezen. nu koos ze een tent van 440cm bij 200cm die ze graag wilt. maar kunnen wij dit nog naast onze tent zetten zonder extra kosten te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
5.6K

Antwoorden (2)

Een gemiddelde camping heeft plekken van 100m2. Reken uit hoe groot jullie vouwwagen + auto + eetset is. 4 meter voor bijzettent is groot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om in aanmerking te komen voor de 'gratis bijzettent' is het oppervlakte van je terrein niet van toepassing.

Het zal inderdaad verschillen per camping maar de meeste campings hanteren iets wat ongeveer 2/3 ligplekken heeft. Iets van 2 bij 2 ofzo. De bedoelde tent zal echt veel te groot zijn voor de meeste campings.

Ik zou het niet gokken omdat het misschien dit jaar wel kan als je belt maar dan zit je voortaan altijd met het kiezen van een camping met die grote bijzettent. Een meisje alleen heeft ook echt niet meer nodig dan 2/3slaapplekken. Dan kan er nog eens iemand mee maar ze hoeft er niet in te wonen. Als ze later een andere tent zoekt kan ze deze weer verkopen.

Niet doen dus.