Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk deel van de kust tussen Aberdeen en Buckie (Schotand) is het best geschikt voor een mooie kustwandeling van een halve dag?

Ik wil langs de kust bij Aberdeenshire een dagje wandelen en zoek ergens een hotel. Een optie is Aberdeen zelf of meer richting Buckie. Ik hoop dat iemand uit ervaring, uit recensie of volledige beschrijving van een kustwandeling (route) een advies kan geven welk stuk van de kust tussen Buckie en Aberdeen de moeite waard is voor een rondwandeling van een 4-6 uur (als je maar één dag hebt).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker! We gaan een paar dagen wandelen in Cairngorns (Mountains), maar zijn ook een dagje aan de kust. Ik vroeg me af hoe de kust daar is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan moet je absoluut in de omgeving van Banff zijn. Banff ligt ongeveer in het midden tussen Buckie en Fraserburgh.

De kust daar is zelf erg mooi, maar daarnaast worden daar vaak dolfijnen gespot.

Voor meer informatie heb je misschien iets aan deze link:

http://www.banffshirecoast.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top, dank je wel! Zit ook mooi in de richting. NU nog een leuke B&B ;o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL: http://www.banffshirecoast.com/B%2526B/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U vraagt wij draaien ;o0 thanks!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, ik zie op de site ook het nummer van de Dolfijn Bestelijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel gesmoord in whisky mag ik hopen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wij gaan wel gesmoord worden in de whisky ;o)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding