Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb je ski's te huur in grote maten?

Ik ga naar Winterberg op skivakantie, en ben van plan om daar ski's te kopen. Ik heb echter maat 50, en dat is best wel groot. Dus ik vraag me af: heb je ski's te huur tot en met maat 50 (in Winterberg)?
Ik heb al eerder geskied maar dat was 3 jaar geleden, toen had ik nog een 'normale' maat.

Toegevoegd na 36 seconden:
met ski's bedoel ik schoenen + ski's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De lengte van je skis heeft niets met je schoenmaat te maken : de binding bepaalt, welke maat schoen erop past.
Het zóú kunnen, dat dat met huurskis een probleem zou zijn, maar als je tóch van plan bent skis te kopen, laat je dan goed raadgeven over de bindingen : die gaan soms een paar paar skis mee, dus dat is echt een investering, waar je niet op moet beknibbelen.....

Heel veel plezier in Winterberg, en 'Hals und Beinbruch'!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ski's zal niet direct het grootste probleem zijn, maar skischoenen.
Skiverhuurders hebben altijd wel een aantal afwijkende maten liggen maar of ze ook maat 50 hebben... Ik zou voor de zekerheid even via internet op zoek gaan naar een skiverhuurder in Winterberg en het vragen.
(Lees meer...)
Utrecht
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding