Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

K ga in de zomer met vrienden op vakantie er gaat ook waarschijnlijk un vriendin van me mee maar eigenlijk wil k niet dat ze mee gaat wat moet k doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
834
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat betekent UN? Bedoel mijn (mun) of een (un)?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is het beste om gewoon eerlijk te zijn dat zou je zelf ook het liefst willen denk ik.. Bekijk het eens andersom hoe zou jij het vinden als er zo gepraat word over jou dat ze je liever niet mee hebben.. Nu moet je je afvragen of het dan wel echt een vriendin van je is als je er zo over denkt Succes ermee en een goeie vakantie!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou het haar ook kunnen vragen waarom ze mee wilt.. En ook haar uitleggen waarom jij minder blij bent, misschien kunne jullie tot een oplossing komen.. Maar praat het uit, misschien denk je erna toch anders erover!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K weet wel iets wat je mischien kan gaan doen, als je de enige jongen bent zeggen dat je graag een keer met alleen je vrienden onder elkaar wilt verder weet k het ook niet je kan het ook gewoon eerlijk zeggen en wie weet heeft ze er begrip voor. Afwijzen is moeilijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan me niet voorstellen dat dit een "vriendin" van je is,
zou het dan juist leuk vinden dat ze meegaat, of ben je
een beetje jaloers, een goed gesprek wil wel eens helpen.
Als zij toch meegaat verblijf dan niet in het zelfde onder-
komen, daar onstaan de meeste ruzies na een avondje
stappen. Mocht je er toch geen prettig gevoel bij hebben
haak dan gewoon af. Er komen dan weer andere mogelijk-
heden voor een ontspannen vakantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding