Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar moet je heen gaan als je een stedentrip wilt maken?

Ik ben opzoek naar een stad in europa die populair is bij de jongeren. Ik zou namelijk graag een keer een weekendje met vrienden naar die stad willen gaan. We vinden het belangrijk om er goed te kunnen shoppen lekker te kunnen eten en leuk te kunnen uitgaan. En dit allemaal voor niet te veel geld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Dan kan ik je Berlijn aanraden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa Berlijn is super! Ben er vorig jaar voor het eerst geweest en ik ga er zodra ik kan weer naar toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er 2 keer geweest en zou het liefst nu weer even gaan. Zeker rond de kerst is het een lekker sfeertje:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Berlijn: Sagenhaft! Echt leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga mee naar Berlijn. Ook goed betaalbaar.+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezellig, we zijn al met zijn 5e :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, dan moeten we maar wat afspreken toch? Berlijn, here we come ;-)!
Praag is een mooie stad en betaalbaar:

http://www.vannood.nl/defaultLANDING.asp?refreshID=9930&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=busreis-praag&utm_campaign=adwords&gclid=CMqskti8tqwCFcWCDgodUm4DFg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuven / Brugge zijn erg leuk. Ook wenen, maar dat is wat duur. Budepest is ook een echte aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook in Antwerpen kun je alle kanten uit: wil je ook kerstsfeer dan is Dusseldorf een aanrader
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
London met de boot! Barcelona met vliegtuig! Antwerpen met de auto! Brussel met de trein! Echte aanraders!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Riga, Tallinn of Vilnius.

Steden zijn minder bekend tov Praag etc. Maar zeker niet minder! Ook zijn er veel uitgaansmogelijkheden. De prijzen zijn er nog erg goedkoop, steden zijn bereikbaar met Wizzair of Ryanair (vanaf Düsseldorf/Bremen), waar je soms 30,00 euro (retour) voor betaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben zelf afgelopen zomer in Valencia geweest, echt een aanrader voor een stedentrip! Winkelen, lekker tapas eten in de stad en doordat Valencia een studentenstad is, is het uitgaan ook helemaal super! (hier gaan ze wel door tot een uurtje of 7!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dublin of Wenen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding