Oyster card voor reizen in Londen niet op tijd ontvangen, hoe kan ik geld terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
2.3K

Het beste antwoord

Je kunt de kaart gewoon de volgende keer dat je naar Londen gaat gebruiken. Of 'm aan iemand die er binnenkort naar toegaat verkopen of geven. De kaart is en blijft geldig. Het hangt ervan af waar je de kaart besteld hebt welke retourmogelijkheden er misschien zijn. Heb je 'm bij visitbritainshop vandaan, dan kan je contact met hen opnemen per e-mail: netherlands@visitbritainshop.com. In hun voorwaarden staat het volgende: Indien u een product wilt retourneren dat u gekocht heeft, kunnen wij alleen restitutie verlenen indien het product weer verkoopbaar is. U dient binnen 7 werkdagen de ongebruikte producten te retourneren. De producten dienen onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd te worden. Daarna wordt de restitutie in werking gesteld. De restitutie wordt uitbetaald via de manier waarop u zelf heeft betaald. Houd u rekening met een verwerkingstijd van 4-6 weken. Bij Oyster Cards geven wij geen restitutie op de administratie- en portokosten.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor dit uitvoerige antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het idd naar het Nederlandse adres sturen. Bewaren kan denk niet omdat ze voor een bepaalde datum geldig zijn.