hoe vind je iemand die in een ander land woont en je weet niet het aderes en zijn achternaam of email ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet toch wel iets, ik bedoel wat weet je dan wel, dan kunnen we gerichter helpen.

Antwoorden (4)

zoeken op facebook op gemeenschappelijke vrienden
mogelijk zoeken op woonplaats indien deze klein is
(en anders met gezocht posters)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een advertentie plaatsen op internet zoals Interpals bijvoorbeeld, you never know. Lijkt me niet dat je iemand 1,2,3 vind zonder al deze informatie. Waarschijnlijk kost je dit een hoop gezoek. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt wel heel lastig. hoor! Zeker als je geen achternaam en woonplaats weet. Ik weet niet wat jouw relatie is tot degene die je wilt opsporen, maar anders zou je "Spoorloos" of "Opsporing verzocht" kunnen inschakelen.

Toegevoegd na 3 uur:
Opsporing verzocht kan natuurlijk niet. Ik bedoel: Vermist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opsporing verzocht kun je niet inschakelen, dat programma wordt door de Politie van onderwerpen voorzien. Adres onbekend zou wel een optie kunnen zijn, maar met zó weinig informatie zullen ze ook weinig kunnen aanvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Opsporing verzocht kan niet. Ik ben in de war met dat andere programma van Jaap Jongbloed, hoe heet dat ook al weer...?
Is dat adres onbekend of is Adres onbekend van heel lang geleden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even gegoogled: Vermist, dat bedoelde ik.
Ken je zijn nationaliteit,misschien kan de ambassade van zijn nationaliteit je verder helpen of hebben zijn ingangen om erachter te komen waar de persoon die je zoekt verblijft.