Naar Genua in italie wat is sneller via oostenrijk of zwitserland ?

O ja de vraag is al eens gesteld maar dan voor het garda meer aangezien we meer westelijker zitten deze vraag ik kom uit het zuiden van het land(maastricht) dus kan meteen duitsland in of belgie .
en wanneer kun je het beste rijden overdag of snachts???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.3K

Antwoorden (3)

Volgens de ANWB route planner is via Zwitserland de snelste route

Toegevoegd na 14 uur:
http://www.goeievraag.nl/vraag/italie-rijden-route.11426
Hier staat het antwoord van iemand die elke maand naar Italië gaat en uit ervaring dus zegt dat via Zwitserland het snelst is naar Italië. Ik hou het dus ook op Zwitserland. :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Routeplanner zecht zwitserland. maar dat is niet zo; omdat Zwitserland niet bij de EU hoort heb je daar nog Grens = douanen dus langere reistijd en omdat de meeste Tomtom's je via zwitserland steurde is het daar dus druk. ik zou via oostenrijk gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snelste manier is via Zwitserland.