U mag wapens en munitie alleen Nederland binnenbrengen als u daarvoor toestemming hebt van de Nederlandse overheid. Dat kan bijvoorbeeld voor wapens voor de schietsport en de jacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het invorderen van wapens gelden strengen regels. ook om ze mee het vliegtuig in te nemen. daarom adviseer ik om hem in een gesloten koffer in het vrachtruim te zetten. je hebt ongeveer 40% kans dat hij nederland NIET in komt en 60% kans van wel je hebt dus een risico