Hoe veilig zijn die vakantieveiling aanbieders op internet?

Mijn vraag is of dit echt betrouwbaar is,zijn er mensen met ervaringen,zo ja dan zou ik het graag weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (7)

Mijn ervaring is dat de site prima werkt en dat de aanbieders betrouwbaar zijn. Let echter wel goed op de bijkomende kosten. Soms kun je een huisje huren voor een paar euro en komen er nog ruim 100 euro kosten bij voor schoonmaak, lakenpakketten, reserveringskosten en andere soms vergezochte zaken. Orienteer dus eerst goed, voordat je iets boekt.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Tot nu toe alleen goede ervaringen!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100% betrouwbaar, maar let goed op wat er staat, meestal kan t alleen voor 1 weekend in t jaar en let ook op evt parkeerkosten etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veilig. Al geregeld wat geboekt en áltijd netjes afgehandeld. Wel tevoren checken wat de normale prijs is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantieveilingen.nl is wel betrouwbaar. Let wel op, dat je met je biedingen niet de normale prijs overschrijdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantieveilingen aanbieders zijn goed betrouwbaar. Zeker als er al een datum is opgegeven bij de veiling zelf wanneer het item geldig is (bv bij musicals).
De slechte ervaringen die je lees gaan vaak enkel over enkele aanbieders waarbij je later "op basis van beschikbaarheid" moet reserveren. Dat op basis van beschikbaarheid is het dus even mee oppassen altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotelkamerveiling.nl is betrouwbaar.
Heb inmiddels de eerste overnachting van deze site "gewonnen", betaald, overnachting geboekt en geweest. Alles ging simpel. Nadeel is wel: pas 5 dagen van te voren daadwerkelijk kamer reserveren. (dus erg kort, lastig met plannen met meerdere mensen etc.).