Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe veilig zijn die vakantieveiling aanbieders op internet?

Mijn vraag is of dit echt betrouwbaar is,zijn er mensen met ervaringen,zo ja dan zou ik het graag weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Mijn ervaring is dat de site prima werkt en dat de aanbieders betrouwbaar zijn. Let echter wel goed op de bijkomende kosten. Soms kun je een huisje huren voor een paar euro en komen er nog ruim 100 euro kosten bij voor schoonmaak, lakenpakketten, reserveringskosten en andere soms vergezochte zaken. Orienteer dus eerst goed, voordat je iets boekt.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Tot nu toe alleen goede ervaringen!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100% betrouwbaar, maar let goed op wat er staat, meestal kan t alleen voor 1 weekend in t jaar en let ook op evt parkeerkosten etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veilig. Al geregeld wat geboekt en áltijd netjes afgehandeld. Wel tevoren checken wat de normale prijs is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantieveilingen.nl is wel betrouwbaar. Let wel op, dat je met je biedingen niet de normale prijs overschrijdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantieveilingen aanbieders zijn goed betrouwbaar. Zeker als er al een datum is opgegeven bij de veiling zelf wanneer het item geldig is (bv bij musicals).
De slechte ervaringen die je lees gaan vaak enkel over enkele aanbieders waarbij je later "op basis van beschikbaarheid" moet reserveren. Dat op basis van beschikbaarheid is het dus even mee oppassen altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hotelkamerveiling.nl is betrouwbaar.
Heb inmiddels de eerste overnachting van deze site "gewonnen", betaald, overnachting geboekt en geweest. Alles ging simpel. Nadeel is wel: pas 5 dagen van te voren daadwerkelijk kamer reserveren. (dus erg kort, lastig met plannen met meerdere mensen etc.).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding