Is er een mogelijkheid om met de trein van Milaan naar Rimini te reizen. evt. s'avonds laat ivm met aankomsttijd van het vliegtuig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat!

Een paar mogelijkheden - ik heb zomaar gekozen voor komende donderdag, want je vertelde er niet bij op welke dag je wilt reizen:

Van Milano Porta Garibaldi naar Rimini, vertrek 17:22, aankomst 19:59, één keer overstappen.

Van Milano Lambrate naar Rimini, vertrek 17:27, aankomst 19:59, twee keer overstappen.

Van Milano Centrale naar Rimini, vertrek 17:35, aankomst 20:59, direkte verbinding zonder overstap.

Van Milano Centrale naar Rimini, vertrek 18:15, aankomst 20:59, één keer overstappen.

Toegevoegd na 3 minuten:

De laatste trein:
Van Milano Centrale naar Rimini, vertrek 23:00, aankomst 02:35, direkte verbinding zonder overstap.
Cryofiel