Waar kan ik heel goedkoop (lastminute) vliegtickets vinden naar Istanbul voor 2 personen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (8)

Corendon heeft altijd scherpe prijzen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij vliegtarieven.nl wordt er speciaal geadverteerd voor Istanbul met de goedkoopste tarieven. Zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt heel erg aan wanneer je gaat. Er zijn grote verschillen in de prijzen op de verschillende data. Maar deze is ook wel goed in het zoeken naar goedkope vluchten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.turkishairlines.com/

Erg goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal kom je dan in een weiland als eindbestemming ipv het land waar je wil zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bepaald grappig. Er zijn negen doden gvallen en veel mensen zijn gewond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Turkish airlines is een heel degelijke maatschappij... Echt niks mis mee. Ze vliegen de hele wereld rond!
Kijk eens op www.fflekkerweg.nl daar hebben ze een apart hoofdstuk met alle ticket aanbieders. Super handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thomascook.be - lastminute toch eens raadplegen
flypgs.com
ebookers.be
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je niet al te ver van de Duitse of Belgische grens woont,kun je het beste boeken via een Duitse of Belgische touroperator vaak veel goedkoper vliegen dan via Schiphol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.lowcostairlines.nl

daar vind je alle goedkope luchtvaartmaatschappijen naar een bepaalde bestemming binnen Europa!