Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik na mijn havo-opleiding het beste naar Engeland gaan?

Ik wil graag na mijn Havo-opleiding (ik zit nu in het 4e jaar) naar Engeland. Ik heb gehoord van au pair maar ik weet niet of dat de beste keuze is. Ik zou misschien daar kunnen studeren, of ik kan hier via school terecht komen in Engeland. Wat is de beste manier? (ik wil het liefst voor een langere tijd in Engeland blijven, van een half jaar tot een jaar)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een aantal vriendinnen van mijn dochter is met een speciale organisatie gegaan. Misschien is dat wat jou, het is een taalreis. Je blijft een aantal weken tot een jaar in het land naar keuze en leert ondertussen de taal.
De vriendin is gegaan met:
http://www.interlanguage.nl/nl/Programma-info/Taalreizen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Informeer eens bij een au-pair buro. Je komt dan in een gezin en past op de kinderen, maar dat is uiteraard niet de hele dag. Je kunt je dan orienteren op een stdie en je mogelijkheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad als Au pair aan het werk gaan. Dat verdient heel goed en is een leuke ervaring.
www.gumtree.com heeft een overzicht van vacatures in Engeland.
Net als www.anyworkanywhere.com

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit de tekst onder je avatar maak ik op dat je tot een geloof behoort. Misschien is er een mogelijkheid om bij een zusterkerk in Engeland stage te lopen in een richting waarin je eventueel later in verder wilt (bijvoorbeeld administratie) studeren of werken. Onderdak is dan vaak ook geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze naam is meer cynisch bedoelt omdat ik erg geloof in feiten i.p.v de teksten die in de bijbel staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;) Misschien ben je minder cynisch na zo'n stage?!?
Als ik vantevoren van jouw cynisme had geweten, had ik overigens wel iets anders voorgesteld...... Afijn, Fiederieke en kolonelPlat hebben inmiddels ook nog antwoorden geplaatst, die wat mij betreft een + waard zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik betwijfel dat een stage in engeland me daarvan af zal helpen ;)
Vraag op je eigen school info hierover. De decaan heeft over het algemeen veel informatie over studies in het buitenland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding