weet iemand waar in londen je op de foto kan met de guards die bij buckingham palace staan?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel dus niet buckingham palace zelf, maar een plek waar je echt van dichtbij naast hun kan staan.

Toegevoegd na 4 minuten:
zoals onderstaande foto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt vóór het hek van Buckingham Palace vlakbij de guards komen, omdat daar ook hokjes staan voor die guards. Met een beetje goed uitmikken krijg je het paleis er ook nog op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Toen ik in Londen was ben ik ook gewoon naast zo'n muts gaan staan.
Ik probeerde hem ook aan het lachen te maken, maar dat lukte niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En daarom lijkt het me nou echt een hondenbaan. Het zal je werk maar zijn, niet alleen perfect stilstaan maar ook nog behandeld worden als een aap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, momopoyolo zal vast niet de enige zijn geweest die dag!